Pengikut

Ahad, 13 Februari 2011

Alhamdulillah...Rezeki Kurniaan ILAHI...

Assalamualaikum...erm esok cuti Sambutan MaulidurRasul...semperna Kelahiran Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad SAW. Alhamdulillah...masih dapat kita bernafas dan meraikannya....Alahmdulillah..Alhamdulillah...Syukur pada Allah..



Syukur pada Allah atas segala nikmat dan rezeki yang dilimpahkan pada saya...yelah dalam bulan Februari ni 2 rezeki yang kami dapat. 1st dapat kereta baru...ada Tokey kedai Naza bermurah hati nak bagi kami pakai...tapi kena bayar kat Bank tiap2 bulan lah...Alhamdulillah, guna kereta yang lebih besar amat selesa bagi kami 3 beranak ni....

Rezeki yang ke-2, rezeki yg tidak disangka2...memang saya sering amalkan baca Ayat 100 Dinar (ayat murah rezeki). Rezeki ANAK...saya dah agak sbb period saya tak dtg...dgn keadaan diri yg tak stabil...pening, loya dan tak selera makan...saya amik keputusan check sendiri...ALhamdulillah saya Pregnant....saya mmg tak rancang nak timang anak tahun ni..plan asal nak dapat anak thn depan, agak2 humaira dah besar sikit...blhlah tambah anak...tapi REZEKI yang Allah bg awal yang tak mampu saya tolak...saya terima dengan hati yang gembira dan rasa bersyukur..semoga baby yang bakal lahir adalah lelaki pula....Amin..doakan kesihatan saya baik dan dapat anak lelaki ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan